fredag 28 september 2012

Nu kan du köpa mina virkade Babyskor OBS! EJ MER!

Jag har fått förfrågan om jag säljer mina virkade Babyskor och nu är det dags för det. Jag har en massa fina olika färger och här kommer en bild på de söta skorna:



Image and video hosting by TinyPic Dom är så roliga att göra och oj vad söta dom blir!

Blir du sugen på ett par kostar dom 100 kr/par + porto 12 kr.
Beställning kan du göra HÄR!
-----------------------
Tillägg 14 jan 2014: tyvärr virkar och säljer jag dessa inte längre!

 

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt gulliga, vill köpa men väntar tills jag vet vad det blir
    för kön, på min kära vänns bebis.
    Borde kunna virka själv men har inte virkat på 40 år,latmask.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  2. Vilka gulliga converse du gör!/Lila-Christina

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.