torsdag 11 oktober 2012

Årets sista bukett + blå-vita virkade babyskor

Igår plockade jag årets sista bukett. Tyvärr är det många sommarblommor som inte har hunnit sätta frö men det har nog varit en för kall sommar.



Vad gör jag annars på dagarna nu för tiden...jo som ni har märkt är jag dålig på att uppdatera bloggen. Istället håller jag på att virka babyskor. Det senaste paret är till en nybliven pappa som bor i Göteborg och gillar blå-vitt. Heja, heja......



Ha det bra nu!

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Härlig bukett du plockat in.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fin bukett
    och så söta baby converse
    klart att det ska vara blå vitt till en Göteborgare
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  3. Vilka söta converse :) vilken underbar sista bukett Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastiskt vacker bukett du gjort!

    SvaraRadera
  5. Ahh jag ser att alla dina blomster
    har kommit in, de prydde verkligen
    fint. Det man inte kan se ute får man njuta av inne.
    Må gott / Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.