fredag 3 december 2010

På fönsterbrädan.....ingen blombild!!

P
å fönsterbrädan är Blommig fredags tema! Nu tror ni kanske att jag kommer visa en bild på mina krukväxter men icke.......
Här kommer istället en bild på vad jag har på min fönsterbräda i hallen:

Två tassar står stadig på fönsterbrädan!

Det här är Millas favoritplats! Här har hon bra koll på om det kommer någon!
Ljusstaken har jag satt fast med sån där klet som man sätter upp affischer med så inte Milla ska kunna dra ner den av misstag!

Ha en fin fredag och en skön helg!
Image and video hosting by TinyPic

27 kommentarer:

  1. Oj, vilket fint fönster med Milla i! Bättre än blommor:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Hittade nyss till din vackra blogg. Har enbart orkideer som inomhusblommor...allt annat dör bara. Jättebra att sötnosen har en riktig utsiktsplats
    Ha en mysig andra advent
    Hälsn Christina

    SvaraRadera
  3. Söta lilla Milla:)) Kram på er/Monne

    SvaraRadera
  4. I fönstret ställer vi det vackraste vi har :)

    SvaraRadera
  5. Så gullig, står hon där fint och tittar och väntar. Underbart! Vilken kompis du har.

    Tyra

    SvaraRadera
  6. vad stilig hon är mycket bättre än blommor//maggan

    SvaraRadera
  7. Den vackraste blomman av dem alla.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  8. Det kan ju inte finnas en vackrare blomma än Milla.
    Jag undrar vad hon ser på - synd att hon inte kan berätta.

    Ha en fin 2:a adventshelg.
    Kram Alba

    SvaraRadera
  9. Vilken elegant posering...perfekt smycke på fönsterbrädan! Helt underbar tolkning av temat.

    SvaraRadera
  10. Vilken otroligt fin hund.
    Undra vad hon ser?

    Fin tolkning av temat.

    Ha en fin helg
    Kram/Gunilla

    SvaraRadera
  11. Någon som väntar att någon skalll komma hem//Britt

    SvaraRadera
  12. Vad fin hon är!
    Tur att häftmassa finns, det är bra till mycké :)
    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  13. Hon är så fin, din Millan : )
    Tjingeling

    SvaraRadera
  14. Milla är definitivt vackrare än vilken blomma som helst!
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Finaste blomman såklart...
    Häftmassa är ett universalmedel likom silvertejp ;))
    Ha en bra helg ;)

    SvaraRadera
  16. En underbar bild!!

    Trevlig andra advent!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  17. Finaste o gulligaste föstersmycket har du
    Adventskramar på Er bägge
    Ninne

    SvaraRadera
  18. Hej Irene.
    Hvor er Milla dog en smuk hund... Nu er jeg også følger på din fine blog.
    God weekend.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  19. Ja finare pynt kan man inte ha i fönstret ! Syns att hon har full koll på läget därute.
    Ha en fin helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  20. Vad kul med din vackra hund istället för blomster!

    SvaraRadera
  21. Så söt din hund är, men som fönsterprydnad verkar hon lite stor.

    SvaraRadera
  22. Men det må jag säga snyggare fönsterprydnad är det länge sedan jag sett. Önskar dig en riktigt fin söndag/Gela

    SvaraRadera
  23. Vilken härlig bild! :D Fina, fina Milla!

    SvaraRadera
  24. ovanligt vacker bild på din Milla. :)

    SvaraRadera
  25. Åhhhh... det var det raraste jag sett vid en fönsterbräda :) Så fin *ler*

    Hoppas du haft en trevlig andra advent och ha en fin vecka :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.