söndag 1 augusti 2010

Underbar blomning!!

B
lommor, blommor, blommor......ja nu blommar det en massa i min trädgård!
Jag njuter så.....! Det är svårt att kunna förmedla allt det vackra med bilder men jag försöker......


Framför altanen växer det på bra!


I den här rabatten blommar bl.a fingerört, liljor, solhatt "Magnus", purpurklätt, grekvädd, kranskrage och stormhatt.

Lite från ett annat håll!


Stormhatt "Bicolor"


En blå namnlös stormhatt!

I Tipsy pot blommar leverbalsam och hänglobelia.



Åhh vad jag älskar blommor!
Image and video hosting by TinyPic

10 kommentarer:

  1. Irene, det är ju då helt makalöst vad det blommar och växer hos dig. Altanen har ju nästan försvunnit bland alla växter, ser så mysigt ut! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt, frodigt!!!! Hälsn mimi

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt vilken blomning! Så vackert runt din altan, att jag blir helt mållös! Tjusigt!!!
    Ha det gott!!
    //Margot

    SvaraRadera
  4. Åh vilken blomning - snart hittar ni ju inte ingången. Så fantastiskt vackert.
    Ses i morrn.
    Ha en fin kväll.
    Kram Alba

    SvaraRadera
  5. Det är helt otroligt vad det ser härligt ut. En sån tipsy pot ska jag försöka komma ihåg att fixa till nästa år. Det är så fint och annorlunda. Kram

    SvaraRadera
  6. Det är ju helt underbart. O så stolt du kan vara eftersom det mesta är ditt eget verk... såå o planta kan du ju som ingen annan.. Jätte fint
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  7. Vilken blomsterprakt!!!! Helt otroligt! Jag hittade din blogg idag och nu är den lagt till i favoritlistan - en så fin trädgård som du har vill jag ju följa! Tack för titten!

    SvaraRadera
  8. Wow vad det blommar:)) rena djungeln på altanen, mysigt:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  9. Oj vad fint det blommar hos dig //Britt

    SvaraRadera
  10. Underbart! Tack för att du delar med dig .)
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.