söndag 4 april 2010

Det börjar bli fullt i såhyllan :)

N
u börjar det bli riktigt fullt i min såhylla och ännu har jag inte omskolat allt. Ojoj...förstår inte att jag sår så mycket.....fniss!


Tänk vilken såtok jag är! Jag hoppas att det blir fint väder imorgon så att jag kan stå på altanen och omskola en del!
Idag har jag inte omskolat någon för vi har haft påskmiddag här med söner med resp och då får jag mer ryggvärk så då orkar jag inget annat. Men det är underbart att ha dom här!

Sen ska jag berätta en hemlighet för er....jag har inte sått allt ännu! Jag har ju en hel del att så nu i april men det förstår jag inte hur jag ska få plats med...hihi! Jag hoppas att jag snart kan ställa ut en del av innesådderna på altanen i min nya hylla. Ännu är det lite för kallt på nätterna!
 Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. skönt att se att man är inte ensam...och sått allt nää men var det ska vara det har jag ingen aning som du men jag skulle tro det löser sig det också...det är ju såå kul
    ha det gott /Berit

    SvaraRadera
  2. Hihi... oj vad jag känner igen mig. Varenda liten ljus vrå eller där jag har möjlighet att sätta extrabelysning, är fylld med sådder.

    Fick en smärre chock i morse när jag vaknade och tittade ut... snön vräker ner... suck detta aprilväder. :)

    Hoppas att ryggen är med dig att du kan skola om lite idag.

    Kram Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.