torsdag 3 december 2009

Fallande snö i bloggen!

Nu har jag fixat lite snöfall här i bloggen! Visst blir det fint!

En frostvy från trädgården.

Så här gör ni om ni vill ha snö på bloggen. Gå in på den här toppensidan som har ett forum där man kan fråga saker man undrar över:
http://fixadinblogspot.com/forum/index.php?topic=999.0

Sen är det bara att göra som det står och vollá......du har snöfall!

------------------------
Jag har sett att länken ovan inte funkar längre. Här kommer istället en länk till forumet som fungerar. Där inne på forumet hittar du säkert hur du ska göra:
http://fixadinblogg.com/index.php?/index

6 kommentarer:

  1. Tack, det fixade jag genast!! Jag har länge undrat hur i all världen man skall göra ;)
    Vackert, speciellt nu när frosten ligger så vit på utsidan :)
    Ha det gott! /Bea

    SvaraRadera
  2. Det skall jag gå in ock kolla genast Tack för tipset
    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tjusigt Irene! O väldigt vackert med all rimfrosten.... Det är inte bara sommarblommor i den trädgård ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  4. Det var ju busenkelt ju, har fixat det också. Visst är det vitt och fint ute nu. Tyvärr börjar det ju bli mildare igen.
    Ha det bra/ Kram Ylva

    SvaraRadera
  5. Frost ger verkligen guldkant på trädgården nu under vintern.
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset, ska genast fixa till hos mig me'. Här har vi -23* och 1dm snö ute!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.