lördag 21 november 2009

Sol idag!

Äntligen så kom solen....underbart! Oj vad jag har saknat den. Det har varit mulet så länge nu, känns det som.
Om ni dubbelklickar på bilderna får ni den största närbilden!


Det blev till och med skugga på Milla och mig. Hihi...vilka långa ben vi fick!



Höstgullriset har så fina torra frövippor. Dom lyser så fint i solen.


En bild lite närmare!


Här sitter Milla och kisar lite i solen
Husse gick ut på en långpromenad......oj vad Milla tittade efter honom. Hon får ju inte gå på några längre promenader nu när hon har problem med benet. Vi får se vad veterinären säger på fredag!


En rödmalva har inte gett upp. Den här har knopp nu:

Jag undrar om den hinner slå ut innan det blir för kallt. Hoppas det!

5 kommentarer:

  1. Har också sett solen idag, genom fönstret på jobbet. men jag har sett den i allafall.
    Härligt. Kram Ylva

    SvaraRadera
  2. Ja tänk vad solen gör en glad sol igår sol idag och så hoppas vi på sol imorgon också eller hur?
    Söt vovve!!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Söt Milla är. Härligt med sol. Kram Lena/isis

    SvaraRadera
  4. Sol ute, sol inne....... Milla ser så stolt ut..... med all rätt! Vacker hund. Visst är det kul att blommorna fortfarande kommer med knoppar.
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  5. Ja vi har också haft sol de sista dagarna, det är underbart!
    Lilla Milla, hon är för söt! Hoppas att det går bra med det onda benet.

    /Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.