måndag 2 september 2013

Ekorrkorn i solsken...


Tack för allt beröm i mitt förra inlägg! Vad glad jag blir att ni tycker om min blomma som aldrig vissnar! Nu håller jag på att fundera på en blåklocka som har flera klockor på samma stängel! Vi får se hur den blir!

Idag lyste solen så underbart på Ekorrkornet som jag har i krukan som står på den gamla trästegen!



Så fantastiskt gräset lyser i solen:


Ekorrkornet är ett ettårigt gräs men i en av mina rabatter har det blivit perenn och kommer upp där varje år.
Det självsår sig också gärna. Det är självsådda plantor som jag planterat i denna kruka!

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.