lördag 14 augusti 2010

En Kockumsvåg och Rosenstavblom!

I
dag var jag och mannen på marknad! Oj vad varmt det var...puhhh!
Jag hittade ett Kockumsföremål som jag inte hade...en våg! Den kunde jag ju inte låta bli att köpa! 130 kr kostade den! Den blev så fin på altanhyllan:

På vågen passade det perfekt med en fuchsia i en kockumsgryta:


För några år sen köpte jag billiga rosenstavlökar på Lidl. I år blommar dom riktigt fint:
Fjärilarna gillar den men när jag tog kort så var dom inte där!


Ha en fin lördagskväll!
Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Så fint det blev med vågen! Rosenstavarna var fina - kul med växter som lockar till sig fjärilar.
    Ha det gott!
    /Annika

    SvaraRadera
  2. JAg gillar också den där vågen, har en sådan som tyvärr har målats blå. Skall se om man kan få bort den färgen. Den är mycket finare i orginalfärg. Jag var och handlade rosenstavar igår. Dom är så fina med sona långa stavar.
    //Camilla

    SvaraRadera
  3. Vad fint det vart på vågen//Britt

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj vad det hänt mycket på två veckor sen jag besökte din blogg senast. Så fin och ovanlig våg o vilken vacker lilja m.m. Vi kom hem från Gotland i natt så i dag är det en riktig vilodag för oss. Må så gott!
    Kram zissi

    SvaraRadera
  5. Så fint med en blomma på vågen.
    Jag har en sån i stugan - nu fick jag ett fint tips.
    Ha en fin dag.

    Kram
    Alba

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.