fredag 26 februari 2010

Månaden bild i februari.......

D
å var det dags för månadens bild igen. Tänk att det redan har gått en månad sen sist...en massa snö har det kommit också:



Så här såg det ut för en månad sen:



Det vita staketet runt trädgården syns knappt för all snö! Hela Millas lilla hage framför huset är nu full med snö så där kan hon inte vara! Jag skulle ha tagit bort den men det blev inte av och nu går det inte att få bort kompostnäten...hihi!

Ja man kan undra om det kommer en vår någon gång men jag tror det..... Idag är det bara 0 grader hos mig och nu kl 8.00 när jag sitter här och skriver detta inlägg så hör jag takdroppet vid fönstret. Det bådar gott!!!

Tack alla goa vänner för era gratulationer i förra inlägget!
Visst är det en underbar julros...jag njuter så av de vackra blommorna!!
Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. Rackarns vad snö vi har... å idag väntas ännu mera av den vita varan, vill ha vår....!!!
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Väldigt kul ide, med månadens bild! Bra sätt att se hur allt förändras.
    Helt otroligt vilken mängd snö vi fått i år! Nu längtar man verkligen till våren!
    Ha en bra dag / Margot

    SvaraRadera
  3. Hm, det var rätt stor skillnad. Staketet är borta och Milla kan gå rakt in i hagen. Nästa bild blir nog annorlunda.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det kul när man tar kort på samma yta under året. Då ser man verkligen vad som händer, ibland blir det ju så att det känns som om inget händer i ens trädgård men här har man ju bildbevis....

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot när din veranda är sådär härligt inbäddad i blomster igen ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  6. Oh så mycket snö på 1 månad. Jag hoppas nästa månadsbild visar att våren är på väg. Det bådar ju gott att du hör takdroppet.

    Våren ja......här snöar det idag.....'arg'

    Krma
    Alba

    SvaraRadera
  7. Krma - undrar vad det är ... men du har ju lärt dig tyda mitt språk hihi

    K r a m
    ALBA

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.