söndag 1 mars 2015

Virkade ölburks fodral...


Jag har virkat en födelsepresent till sonen som fyllt år och nu har han fått den så nu kan jag visa den här.
Det är virkade ölburks fodral. (Bilden är tagen innan jag satte i oöppnade ölburkar)

Virkade ölburksfodral

Mönstret hittade jag på en dansk blogg. Jag kan inte danska men lyckades lista ut hur det skulle vara. Bloggen hittar du om du klickar HÄR!

Den svarta bh är enligt mönstret och de andra har jag frivirkat!

Oj, vad kul det var att se sonens min när han öppnade paketet...hihi!


Här är en bild på det första ölburksfodralet som jag gjorde:


Den är gjord i annat garn än dom som jag gav bort!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Ha ha ha. Kan tänka mig minen. Inte vad han kunde tro antar jag. Du är ju för rolig
    Ha en fin söndag
    kram Meta

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.