onsdag 14 januari 2015

Trådkonst + nålfiltning = lycklig Irene


Inatt hade jag lite svårt att sova! Då kom jag på en superbra idé hur jag kan utveckla min trådkonst! Jag har ju gjort stjärnor och hjärtan förut och nu kom jag på att jag kan sätta nålfiltade älvor i dom. I dag var jag tvungen att testa hur det såg ut. Än så länge har jag bara en älva men nu har jag beställt ull i andra färger.

Så här blev det:

Nålfiltad älva i stjärna


Nålfiltad älva i hjärta

Jag är så lycklig för detta klarar jag av med min rygg sittande i min fåtölj!

Åhh, jag längtar tills jag får hem ullen! Då kan jag göra älvor i andra fina färger!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.