söndag 6 juli 2014

Två gamla blomlådor har fått ny plats...


Runt min mattpiskställning har det inte växt upp så mycket som jag hade tänkt mig. Mina klematis växer så sakta och blir inte alls så frodiga som jag tänkt mig. Därför letade jag fram två gamla blomlådor som jag inte använt på flera år och sen satte jag fast dom i mattpiskställningen:


Nu saknas bara jord och plantor men det får dröja lite med den planteringen eftersom jag inte har någon jord hemma.....sååå typiskt!!!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Så påhittig du är Irene! Men, vet du vad? Jag, gamla halvblinda kärring skulle önska att dina bilder varm klickbara! /Anja

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.