fredag 2 augusti 2013

Min härliga trädgårdshörna!


Nu börjar det bli riktigt fint i min trädgårdshörna. Jag är riktigt nöjd med hur det blivit:


Bakom trädgårdsmöblerna har rabatten runt den rostiga mattpiskställningen växt till sig bra i år.
Till höger blev det ett bra insynsskydd med de torra grenarna i de rostiga stegarna och hammockställningen som stegarna står lutade mot fyller sin funktion perfekt!

Visst är det härligt att kunna använda saker på andra sätt än till det dom igentligen är ämnade för!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är nöjd - jättehärlig trädgårdshörna !
    Piskställningen blev ju jättebra som klätterställning !
    Ha det så gott i din hörna !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Grattis det blev kanon mysigt, tänk vad man kan göra med ett 'piskställ'.
    Njut gott i din trädgårdshörna/ Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.