måndag 4 mars 2013

Drivbänksset från Lidl....

Idag var jag på Lidl och handlade lite till mina sådder. Det jag handlade var ett drivbänksset. Setet består av 4 gröna lådor, 4 insatser á 24 fack och 4 transparenta kåpor. Måtten är  36cm lång, 22 cm bred och ca 10 cm hög med det genomskinliga locket på:

Jag köpte 2 satser.

Det som är synd med dessa är att det inte finns några avrinningshål i de små krukfacken men det fixade jag genom att klippa ett litet hål på varje krukbotten. Annars skulle vattnet bli kvar i dom små krukorna och det skulle då inte funka något bra.

Dessa set kostar bara 59.90 kr.....perfekt!!!


Image and video hosting by TinyPic 

7 kommentarer:

  1. Smart att kolla på Lidl!
    man kan göra superfynd där. Alltifrån drivbänkset till billiga exotiska växter!

    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Det var inget dumt fynd!!! Ha en fin fin kväll/Gela

    SvaraRadera
  3. Det finns mycket bra på Lidl.
    Lycka till med dina fröer.
    kram!

    SvaraRadera
  4. Även om jag inte är så ofta på Lidl är det en hel del bra fynd där som man kan göra. Som du nu gjort. Får nog ta mig en tur dit endera dagen.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  5. Ett bra pris på drivbänkset. Jag förstår att du har bråda dagar nu.
    Men det är ju även kul eller hur?
    Våren kommer i sakta mak.
    Ha de gott/ Eva

    SvaraRadera
  6. Man kan hitta många trevliga saker på Lidl:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  7. Ja, nu börjar det... odlandet, härligt.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.