fredag 13 januari 2012

Blommig fredag..."Mittpunkt"

D
agens tema hos Blommig fredag är "Mittpunkt". Jag kommer tolka temat med bilder av min Passionsblomma! Den blomman har en helt fantastisk mittpunkt:



Jag beskar sen bilden för att ni skulle kunna se den underbara mittpunkten lite närmare men tyvärr blev bilden lite suddig:


Vill ni se fler tolkningar så klickar ni HÄR! Då kommer ni till Katarinas blogg!

Obs...bloggen strular visst!! Jag kan inte klicka fram era kommentarer och jag vet inte om det går att skriva nåt! Allt fastnar för mig!!  Usch så trist!!!
Har nu upptäckt att jag kan se era kommentarerna när jag går in på min Instrumentpanel och klickar på kommentarer där! Så om ni lyckas att skriva kan jag läsa dom på detta sätt!


Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Åh så vackra de är Irene ! Ja det finns nog inte många som slår den mittpunkten. Jag är väldigt sugen på att skaffa den ätliga passionsfrukten, jag kanske frösår en ur en frukt ;-) Ha en fin helg !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  2. Vilken skapelse den är- Passionsblomman! Just Love it!
    Snygg bild!
    Trevlig helg önskar Annica - Vi tre & trädgård

    SvaraRadera
  3. Helt fantastisk mittpunkt ! Fint foto:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  4. Hej Irene,
    När jag såg veckans tema kom jag på en gång att tänka på passionblomma! Ingen har väl en så spektakulär mitt! Roligt att du visar en sån fin bild på just den.

    Ha en trevlig helg
    Kristina

    SvaraRadera
  5. Spectacular centres and images! What a wonderful interpretation!

    SvaraRadera
  6. Wow, jag har aldrig sett en sådan blomma. Den är ju fantastisk! Fin bild.
    Carina

    SvaraRadera
  7. Passion flowers are one of my top 10 favourite flowers - so exotic!
    Have a good weekend.

    SvaraRadera
  8. De är helt fantastiska i sin mittpunkt.

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.