onsdag 21 december 2011

Milla och jag önskar er en riktigt God Jul!

J
ag har nu tagit det årliga julkortet på Milla! I år tog jag kort ute. Vi har ju lite snö nu så det är bäst att passa på:



Efter jag hade tagit kortet fick Milla busa i snö! Oj vad det var roligt att springa med tomteluvan i mun:

"Jippie...vad kul det är att springa!"

Några bilder till:

"Vilken rolig tomteluva! Skönt slippa ha den på huvudet!"

Det var inte lätt att få skärpa på bilderna för det var full rulle på Milla!

En riktigt God Jul till er alla!
Image and video hosting by TinyPic

23 kommentarer:

  1. Trevliga bilder på Milla1
    God Jul / Bea

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på en fin hund
    GOD JUL/maggan

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på Milla....men du skulle ju ha varit med på ett åtminstone:) Förstår inte att de gillar att leka runt i snön...det är ju sååå kallt! Kram //Helen

    SvaraRadera
  4. Hon är för söt...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Önskar dig också en Riktig God Jul!
    Julkram från mig!

    SvaraRadera
  6. Så roligt att se. Verkar som de allra flesta hundar älskar snö. Min kan inte gå normalt sen snön kom, bara bus hela tiden om han får välja. Jag önskar dig också en riktigt GOD JUL Irene!
    Kram zissi

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder på Milla, kul att ha fått följa henne från valp till unghund vid det här laget:) Hon är så otroligt vacker och fin och jag förstår verkligen din kärlek till henne;) God jul till er:))/Monne

    SvaraRadera
  8. Vilken gullig tomte och vad härligt att busa i snön! GOD JUL/ Lila-Christina

    SvaraRadera
  9. Härliga foton på Milla. Önskar dig en trevlig jul.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Underbara foto, så mycket liv i dem...
    Önskar er en riktigt God Jul
    kramiz från kullervilla

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga bilder på Milla ... hon ser hur lugn ut som helst med tomteluvan på och sedan rockar hon loss minsann ! Underbart !

    En riktigt God Jul och Gott Nytt År önskar jag dig !
    KRAM/Isa

    SvaraRadera
  12. Stor Kissemisskram till dej o Milla..God Jul o Gott Nytt År..Maria-Lilleman-Lillemor

    SvaraRadera
  13. hahaaa, kul att busa i snön, söt 'Millatomte'.

    Önskar dig en fridfull och skön helg!
    God Jul!

    SvaraRadera
  14. Jag önskar dig och Milla också en jätte skön jul.
    Njut och tar det härligt lugnt.
    Varm kram Gerda

    SvaraRadera
  15. Härliga bilder! Önskar dig en riktigt Skön och Fridfull Jul!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  16. Vad sött :) hon verkar ha väldigt kul :) God jul kram Suss

    SvaraRadera
  17. Önskar dig en fin fortsättning på det gamla året

    Och ett riktigt GOTT NYTT ÅR.

    Gunilla

    SvaraRadera
  18. Vilka helt makalöst underbara bilder. Och vilken kontrast mellan julkortet, där hon sitter som en ängel med tomteluvan på, och så de andra där hon verkligen visar vad hon tycker man ska ha en tomteluva till. Att bita på och att rulla runt med i snön.

    En god fortsättning önskar jag dig och Milla!
    Anita

    SvaraRadera
  19. Så underbara julbilder på fina hunden :-) Och så vacker din krans blev!

    Ha en fin Nyårshelg!

    /Annika

    SvaraRadera
  20. Vilken underbart busig tomte! Puss på den!/Anja

    SvaraRadera
  21. Skönt att titta på lite sommarblommor i vinterrusket,och drömma sig bort till nästa sommar.Fin dörrkrans du gjort.
    GOTT NYTT ÅR
    önskar Inger

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.