måndag 25 april 2011

Underbara julrosor!

N
u blommar mina underbara julrosor! Dom är sååååå vackra!



Det är inte lätt att kort på julrosor eftersom man måste ligga ner för att kunna se den vackra blomman. Men skulle jag göra så skulle jag inte komma upp sen..hihi! Jag ville inte hålla blomman med handen för det är inte så snyggt att se min hand på kortet. Man får vara lite uppfinningsrik. Jag tog en pinne som höll upp blomman medan jag tog korten! Det funkade bra

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Vila finisar..min ena har övelevt men den andra verkar ha dött.Tur jag köpte nya på mässan:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Ja det gäller att komma på knepen....
    Den vita var ju helt underbart vacker! jag har bara en vinröd julros.
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  3. Verkligen läckra!
    Kram zissi

    SvaraRadera
  4. Underbart vackra! Julrosor är beroendeframkallande:-)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder på julrosorna.

    Tittade förbi och såg en jättesöt påskvovsing i förra inlägget. Här flyger tiden fram...hinner inte med att hälsa på alla men idag var jag tvungen att hälsa på hos dig igen...

    Ha en bra vecka
    Christina

    SvaraRadera
  6. vilka fina julrosor du har!
    ha de bra!
    susanne

    SvaraRadera
  7. Åååh, den vita med chokladstänk är ju bara såå ljuvlig.
    Kram

    Smart knep; men det gäller att vara stadig på handen. =)

    SvaraRadera
  8. Jag älskar julrosor! De är helt underbara. Smart idé för att fota dem!

    Kram Birgit /Österläge

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.