fredag 31 december 2010

Årets sista månadens bild!!

O
j....jag höll på att glömma månadens bild! Men ännu är inte december slut så här kommer bilden på månadens och årets sista dag:



Solen strålade men den ligger så lågt så det kom inte så mycket sol i trädgården! Novemberbilden är rätt lik denna månadens bild eftersom vi även hade snö då. Alla månads-bilderna ser ni i högerspalten!

Snart har vi ett nytt år och snart, snart är det dags för nya sådder! Härligt! Jag längtar!
Ha det bra nu mina vänner och ett riktigt Gott Nytt År!
Nyårs-
Image and video hosting by TinyPic

11 kommentarer:

  1. Önskar dig också ett riktigt Gott Nytt (odlings) År!Stina

    SvaraRadera
  2. Ett Gott Nytt År önskar även jag dig!

    SvaraRadera
  3. Och jag med..Önskar dig ett Gott Nytt År. Kramar

    SvaraRadera
  4. Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År !!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild idee det är med månadens bild :) ska börja med det nu i Januari :)
    Gott nytt år på er Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Happy New Year 2011. Hyvää Uutta Vuotta.

    SvaraRadera
  7. สวัสดีปีใหม่!

    Happy New Year!!!

    Gott Nytt År!!!
    Önskningar ifrån mig!

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År Irene!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  9. Gott nytt år till dej och lilla Milla
    kram Monica

    SvaraRadera
  10. God fortsättning på det nya året Irene .. såg att du även har försäljning av fröer ... kikar in där någon dag !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.