måndag 1 februari 2010

Kalendern/almenackan och tulpaner!

Igår fick jag frågan om min kalender/almenacka som jag har här till höger! Den är toppen tycker jag! Jag brukar aldrig veta vem som har namnsdag men nu kan jag se det varje dag...inte för att vi brukar fira namnsdagar men det är kul att veta ändå så man kan säga grattis! Jag hittade kalendern Här! Ett toppenforum! Klistra in koden som står där i gadgeten "HTML/JavaScript"

Min nedräknare till våren som jag har här ovan hittar ni om ni klickar på den bilden!

Igår fick jag en bukett med tulpaner av mannen! Så underbart vackra!





Visst får man en känsla av våren!!!

9 kommentarer:

  1. Underbart vackra tulpaner!
    Tack för kalendern!

    SvaraRadera
  2. Hej Irene.
    Jag har en liten uppmuntran till dig ifall du vill ha.Kika in på min blogg
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hejsan svejsan..tack för titt hos mej..nu ska jag kolla det där med recent comment..har sökt lite på det..så tack för tipset
    Ha det..Maria

    SvaraRadera
  4. Vilka fina tulipaner.
    Du har så många tips om att ändra i bloggen, meen jag är alldeles för dum på data att fatta vet ju inte ens htlm,feeds mm mm. Därför blir det ibland inte riktigt som man tänkt. Jag har ändrat utseénde på bloggen flera ggr men jag har skullat gjort ngt helt annat. Ja, ja. Jag stretar vidare. Jag skriver ut dina tips. så får jag se om jag får ngn rätsida på de hela
    Det är ju ganska spännande.
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  5. Tackar för kalender tipset. Var tvungen att testa och det funkade bra. Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt med dina handfasta tips.... snart har jag nog en liten kalender jag me´;-)
    Underbara tulpaner! Tack för att vi fick vara med o kika på dom!
    Ha´t himla gôrgôtt i snön
    Nina

    SvaraRadera
  7. Underbart vackra tulpaner.
    Tack för tipset.
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Visst är fixa-bloggen bra - och forumet med! Jag rekommenderar det till alla nya bloggare...
    Härliga tulpaner!

    SvaraRadera
  9. Hejsan! Det var länge sedan! :) Hoppas allt är bra med dig. Tack för att du visade din lilla kalender - jag såg just att Disa min lilla ödla har namnsdag idag. Och jag som glömde gratta henne med extra insekter..! haha
    /Gunilla the Troll

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.