måndag 21 december 2009

Min fina Milla!

Ja det är ett pysslande nu inför julen! Igår handlade jag den sista julklappen så nu är det klart...skööönt! Jag försöker göra lite då och då men får ta det rätt lugnt ändå för ryggvärken blir alltid sämre när jag gör lite mer än jag borde göra. Då är det skönt att vila lite på soffan. Milla är så go...hon sover så gärna på min arm. Här har hon vaknat och tagit över min kudde:


Ska vi inte sova lite mer matte??


Kan du göra så här matte??

Nej Milla..det kan jag absolut inte göra...hihi!!

Idag tog jag kort på Milla framför julgranen. Det är ju hennes första julgran och hon är lite undrande på vad vi har tagit in.



Vem är du????
  


Idag bjuder jag på en större bild på Milla i tomteluva. Det är samma bild som jag här uppe till höger. Det är Marie från bloggen "Mies balkong" som gjort julkort av en bild jag visade på bloggen för ett tag sen. Tack ännu en gång, Marie! Det blev ett sååå fint kort!



Det blir mycket bilder på Milla nu på bloggen. Blomster kommer det mer om sen när det blir säsong för sånt!

Ha det så bra nu i julstöket! Glöm inte att vila ibland!

9 kommentarer:

  1. Men världens sötaste julkort har du definitivt i år! Millan poserar så gulligt med huvudet på sned :) och varför vilar inte matte på soffan när hon har ont i ryggen, när vi kan ha det så mysigt bara vi två :))
    Önskar dig en riktigt God Jul! /Bea

    SvaraRadera
  2. Hon är så söt. Vilket vackert julkort . Kram

    SvaraRadera
  3. OH! vad hon är gullig. Och en riktigt fin fotomodell.Julkortet blev ju jättefint. Ha det gott .
    Anita

    SvaraRadera
  4. Ja, det blev ett riktigt fint julkort ;-)
    Önskar detsamma till er
    http://apps.facebook.com/santa_yourself/?santa=588078497

    Nina

    SvaraRadera
  5. Åhh jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser Milla-gumman.
    Så fina bilder du tar av henne.
    God Jul till er.
    J. hälsar också en God Jul till er.

    SvaraRadera
  6. Glömde ju skriva namnet
    Kram Alba

    SvaraRadera
  7. Oh en njutare till!
    Mysa i soffa och säng det gillar min vilde med,,han älskar snön just nu ,får han inte gå med då någon går ut sitter han vid dörren och gnäller. Härligt med djur! Ozzie har fått en egen blogg, som min son har gjort, så får jag lägga in bilder,,för många bilder blir det här med,
    http://kungspudelozzie.blogg.se/
    Härligt julkort du fått gjort.

    HA en riktigt God Jul önskar Monica och Ozzie dej och Millan

    SvaraRadera
  8. Det är väl klart att det blir många bilder på Millas första jul!
    Lika självklart att en sådan sötnos ska ha ett eget julkort! =)

    En riktigt god jul till dig och Milla!
    /Marie

    SvaraRadera
  9. Milla och Ester har precis samma stil när de ligger på rygg! Ser för härligt ut. Ha en riktigt god jul Irene och nu du nu närmar sig så-säsongen med stormsteg. Kram Anette

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.