måndag 25 juli 2016

Underbar altanblomning..år för år


Varje år har jag egen-sådda petunior på altanen...i krukor och balkonglådor. Fröerna tar jag sen från mina egna petunior och sår dom sen ..år efter år.

Så här ser det ut i år: (sen i augusti blommor dom säkert ännu mer). När jag vattnar brukar jag hälla i en skopa med hönsgödsel som sen får ligga i kannan och jag fyller på med vatten flera gånger. Ibland får dom också VitaGro.


Nu tänkte jag att jag skulle visa er hur det sett ut dom andra åren. De flesta bilder är tagna i augusti.

År 2015:

År 2014:

År 2013:

År 2012:

År 2011:

År 2010:

År 2009:

År 2008:

År 2007:

År 2006:


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Men vilken vacker altan du har, som det blommar, härligt.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.