måndag 4 juli 2016

Mer alster till sommarmarknaden 9/7


På Sommarmarknaden/Finloppisen hos gårdsbutiken Romantiska Ting i Östra Husby kommer jag även ha med kronor av spikband, hjärtan av spikband med solcellslampa, änglar som jag nålfiltat och gjort hjärta till. Jag har även gjort taggtrådshjärtan med olika texter och välkomsthjärta av hönsnät:


Sen kommer det finnas mycket olika virkade alster!

Åhhh, så roligt det ska bli! Jag hoppas bara att vi slipper regn och åska! Håll tummarna för det!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Du har mycket fint med dig och håller tummarna!
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du ska sälja, kommer att gå som smör i solsken.
    Ha en trevlig dag

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.