torsdag 9 april 2015

Ska stå på sommarmarknad den 18 juli kl 10.00-16.00


Åhhh jag är så glad! Nu är det klart att jag ska stå på sommarmarknad lördag den 18 juli kl 10-16. Den är hos gårdsbutiken Romantiska Ting och den ligger i Östra Husby i Östergötland! Man står i hennes trädgård. Här är en länk till hennes blogg: KLICKA HÄR!

Det ska bli så spännande! Det är första gången jag står där. Jag har varit där på många marknader men då bara som besökare så nu blir det ju lite annat när jag själv ska stå där med mina saker.

Här är en bild på lite av det som jag kommer ha:


Jag är så glad!!! Det är så roligt att ha sånt här att se fram mot!

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Du är så välkommen, kram

    SvaraRadera
  2. Allt blir så mycket lättare när man har nåt att vänta på.
    Lycka till
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Så fina saker du gör var längesedan jag kikade in hos dig. Jag har haft bloggtorka i perioder men är nu här igen. Det gör mig glad att några orkar ännu, jag försöker med!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.