söndag 26 oktober 2014

Anmält mig till julmarknad....


Nu har jag anmält mig till Finspångs julmarknad. Den är den 30 november kl 10.00-16.00.
Man kan stå både ute och inne och jag ska stå inne.
Det är bra att dom har gjort så man även kan stå inne för man vet ju inte hur vädret blir då!

Jag har ju redan en massa saker jag kan sälja men inte så mycket "juliga" saker så nu håller jag på att virka lite julinspirerat. Det är ju kul att ha sånt också!

Här är några virkade luv-tomtar som jag ska ha på julmarknaden:

Virkade tomtar

Jag ska virka några fler. Dom tar lite tid att göra men blir häftiga tycker jag!

Oj, vad spännande det här ska bli!!!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Vilka mysiga tomtar, önskar dig lycka till på Julmarknaden.(Har själv varit knalle i många år)
    Ha det gott

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.