lördag 5 juli 2014

Vad man kan göra med gamla fönster....


Våran altan är inte inglasad och det kan vara ganska blåsigt där ibland.
Jag tycker om att sitta där och nu har vi fixat det lite mer vindskyddat med hjälp av gamla fönster:


Fönstret till höger har jag haft ett tag. Det satte jag upp för det såg så fult ut med kaprifolstammarna. Men nu finns 2 fönster till. Ett står precis bakom hyllan och syns inte så mycket på bilden och sen det höga mitt i bilden.
Jag har bundit fast fönstren i altanstolpen och i hyllan som i sin tur är fastbunden i altanräcket. Det blev riktigt stadigt och lätt att ta bort om vi ångrar oss! Kanske inte så snyggt men originellt i alla fall...hihi!

Det blev riktigt skönt där nu och oj så billigt det blev....

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.