torsdag 2 januari 2014

Fåglar i häcken...


Jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året!

Jag tänkte att jag skulle visa er var jag har mitt fågelbord i år.
För första gången har jag satt det i närheten av den stora häcken!
Ojoj vad fåglar jag har i år:



På Lidl har jag köpt fågelmaten i näten. Dom hängde jag upp i häcken och fåglarna älskar det!


Vad roligt det är när något blir en sån fullträff!

( Bilderna är inte så bra..dom är tagna genom köksfönstret)
Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Ja det gillar de små fåglarna att få lite skydd av lite häck, men vi har ett problem det är att kråkor och skator tar hela bollarna med sig,,fast vi gömt dem i häcken..det är så kul att sitta och studera dessa små liv .ha en go helg kram Monica

    SvaraRadera
  2. här har vi åxå problem med skator som skrämmer och stjäl maten
    men hittade på loppis en hållare som passade till att lägga talgbollarna i
    ha en fin fortsättning på det nya året
    kram
    maggan

    SvaraRadera
  3. Åh vilka söta små fåglar och vilken massa goa' bollar :)
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Ser ut som en girlang fylld med fågelmat i busken. Roligt med alla småfåglar.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.