torsdag 18 juli 2013

Blom-blandning som gör mig glad!!


Ofta blir det en himla blandning på färger i mina blomrabatter. Jag är inte en sån som har bara en vit rabatt eller en blå utan här blandas det friskt! När jag ser mina färgglada rabatter så gör dom mig väldigt glad.
Dom är verkligen livsglada!

Här samsas bl.a borstnejlika 'Sooty', Praktklätt, Purpurklätt och Lilja

Här är en till rabatt:

Här finns bl.a Astilbe och Praktklätt

Så här blir det nog eftersom jag sår många av mina perenner. Det blir så många olika sorter som ska samsas och till slut planterar jag dom bara där det finns plats. Sen när allt blommar ser jag hur mycket olika färger det blir i rabatterna men det gör inte. Jag är så glad att det blommar....

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.