måndag 29 mars 2010

Vår- och Påskfint på den gamla kälken!

I
går planterade jag lite blommor i kockumshandfatet som jag har står på den gamla kälken. Det blev små påskliljor (Tete a Tete) och penséer. Inte mina egna penséer för dom är ännu så små! Sen hittade jag lite fjärilar och kycklingar som jag placerade i arrangemanget:

Om du dubbelklickar på bilden så blir den större!

Jag är så glad i den gamla kälken! Den är över 100 år och pryder verkligen sin plats på altanen bredvid ytterdörren!
Ni får ha en fin dag!



 Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Åh så fint arrangemang! Men det är svårt att säga vad som är finast, arrangemanget eller Milla:)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Ja, nu känns det nästan som vår!
    Kram zissi

    SvaraRadera
  3. Vilket fint arrangemang du gjort.
    Här har vi minusgrader på nätterna så mina påskliljor får stå i uterummet tills vidare.

    Vi har djupt snötäcke ännu så ingen barmark i sikte.

    ha en riktigt fin Påsk

    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  4. Åhhh så fint du gjort. Jag förstår att Milla stolt poserar vid dekorationen - matte duktig tänker hon säkert.

    Ha en bra kväll.
    Kram
    Alba

    SvaraRadera
  5. Det är härligt när man "får till det" så vackert .Väldans så fin man kan vara när man beundrar mattes verk!!
    Jag hann också med att få lite penséer i fönsterlådor o lite "fint" vid entrén, Ha det gott Ninne

    SvaraRadera
  6. mmm..vilken fin påskkruka du gjort!måste nog fara ner till staden och inköpa lite..
    Ha det gott /Berit

    SvaraRadera
  7. Oj vilket härligt påsk- och vårarrangemang du har gjort. Jättefint! Och fina Milla bredvid, så sött. =)
    /Marie

    SvaraRadera
  8. Så underbart vackert du har påskpyntat! Jag har inte fått nåt' gjort... Bara tagit in litet ris och satt dit fjädrar. Men än är det ju några dagar kvar. :)
    /Gunilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.