onsdag 23 december 2009

Julklappar på posten!!

Idag fick jag julklappar i brevlådan! Först var det ett stort kuvert fullt med fröpåsar:


Det är från Allt om trädgårds forums "Fröbibba! Vi har samlat in frön och skickat fröpåsarna till en tjej på forumet som sedan satte ihop en önskelista på alla fröna hon fick in. Sen fick vi önska lika många påsar som vi skickat in och idag kom kuvertet med alla önskefröna...jippie!! Ojoj....jag som tänkte så mindre nästa år!! Tror ni att jag kommer göra det...hihi!!

Sen kom det ett paket från Eva på bloggen "Verasantik". Den var dom fina grytlapparna som jag vann! Åhh så fina dom var! Perfekt att dom hann komma till jul! Tack ännu en gång, Eva!



Nu ska jag ta och smaka den goda skinkan som jag precis griljerat! Mums med skinka! Den är nästan godast så här dagen före dopparedagen!!

Ha det bra nu och jag hoppas att ni alla får en härlig Jul!!

5 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!
    Fröer kan man aldrig få för många, eller hur? =)

    Ha en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  2. Wow vilken julklapp

    Ha en god jul! /Kram Ylva

    SvaraRadera
  3. Grattis till de fina grytlapparna. AjaBaja du får inte äta upp skinkan innan julafton.Milla fick väl också smaka. God Jul till dig från mig. Anita

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt God Jul! Och jag har också tjuvsmakat på skinkan, finns det något godare än nygriljerad skinkamacka och en öl kvällen innan julafton!
    Ha det gott, och kul med alla vinster... Jenny

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig en riktigt GOD JUL! Julkram från mig till dig, 8`)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.