fredag 23 oktober 2009

Jag blev lite orolig.....

Idag när jag skulle logga in här på den nya bloggen så funkade det inte för mig. Nej......tänkte jag då..har jag råkat klicka på någon knapp så att det blev fel! Ja oj vad jag funderade och testade men det gick inte att komma in på bloggen!
Då la jag in en fråga om det på Odlas forum och fick då ett svar av en medlem där. Hon hade också strul med blogspot! Puuuuuuh....en lättnad suck kände jag då!! Det var inte jag som strulat till det! Det kändes faktiskt skönt! Så det var bara att ta det lugnt och vänta och nu funkar det igen...jippie!!!



Milla som snart är 7 månader har kommit på alldeles själv att hon kan hoppa upp på stolen i hallen när hon väntar på någon:



Här står hon med framtassarna på fönsterkarmen. Ojoj så lång hon kan bli! ......"Kommer husse snart"...........
Tack alla för välkomnandet hit till blogspot! Det känns väldigt bra med den nya bloggen...när det funkar...hihi. Igår lyckades jag få in en header-bild (den översta bilden som alltid följer bloggen.) Nu ska jag se om jag kan få till högerkanten med länkar, kalender och annat smått och gott. Det har jag inte lyckats med ännu.... Men jag ger inte upp!!!

3 kommentarer:

  1. Välkommen hit!
    Visst händer det att det strular här också - men då är det sällan mer än kanske en kvart åt gången, och under det året jag har bloggat (periodvis dagligen) har det hänt mig kanske 4 gånger. Så det går inte att jämföra med TB som ju tydligen är på väg att krascha helt...
    Det är mycket lättare att jobba med gadgets (alltså sidelement i högerkanten) här än på TB. Får du problem så hör bara av dig!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Åh så fin bild på Milla där hon står i fönstret. Om inte matte lyfter upp mig måste jag väl fixa det själv tänker hon.


    Alba

    SvaraRadera
  3. Jag blev också lite smått orolig i morse när jag inte kom in. Men sen gick det ju bra efter nån timme. Vilken jätte söt header du gjort. Kram Lena/isis

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.