fredag 30 oktober 2009

En blogg med såråd!

Igår fick jag ett sånt bra tips från en väninna på nätet. Vi pratade lite om bloggar och då kom hon på idén att jag skulle starta en blomblog med såråd. Yes...vilken bra idé!! Jag har ju en blompärm där jag skriver om mina blommor som jag har i trädgården, hur man sår dom, hur höga dom är...ja allt möjligt som kan vara bra att veta. Så igår startade jag min nya blogg. Just nu har jag bara hunnit att skriva om 10 olika blommor...det ska bli fler jag lovar...många fler!!
Ni är välkomna dit. http://blomster-tips.blogspot.com/

Nu har en till änglatrumpet börjat blomma här inne. En vit ängel. Låååångt ner kommer det en blomma:

Ni kanske ser något grönprickigt på blomman. Det är bladlöss...blääää! Så trist att dom redan kommit! Jag får be mannen att hjälpa mig in med den i duschen för jag fixar inte det själv. Den är alldeles för tung. Vi får ta det i helgen!

5 kommentarer:

  1. Med eller utan löss.....den är sååå vacker. Mina kunde gärna få ha löss bara de blommade.....hihi.

    Så bra bloggen med såråd är. Den kommer jag att ha nytta av.
    Kram
    Alba

    SvaraRadera
  2. Vad jätte fin och bra din nya blogg blir med såråd. Perfekt för mig....La till den i min blogglista. Kram Lena/isis

    SvaraRadera
  3. Jag vill säga ett stort GRATTIS till dina nya fina bloggar. Din envishet tar dig långt!
    Så kul att du delar med dig av dina blomstertips på den allra nyaste bloggen....tror det är uppskattat av många. Vart ska detta sluta? Hi,hi..
    Lycka till med allt!
    Kram zissi

    SvaraRadera
  4. Men åh så bra! Inte nog att man får bildtips här utan såtips också! Jag hoppar in och tittar i nya fina bloggen när det är dags för mig att så aklejor och annat! Toppen! =D

    Ha en trevlig fredagskväll och hälsa lilla vov!
    /Marie

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Du har ngt att hämta hos mig!
    Vilken fin blogg du har och den nya. Här sprudlar det av energi :)
    Trevlig helg! /Bea

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.