onsdag 28 augusti 2013

Milla är opererad.


För ca 1,5 vecka sen upptäckte jag en liten blodfylld knöl på Milla. Hon verkade inte besvärad av den men jag ringde till veterinären och vi fick en tid så dom kunde kolla på den.
Den såg ut så här:


Närmare:

Här har det blivit en liten sårskorpa. Troligen har hon kliat sönder den lite.

Idag har veterinären opererat bort den och nu är den skickad på analys. Jag hoppas inte det är något otäckt med den....

Nu måste Milla ha tratt och det tycker hon inte om alls. Hon vågar knappt röra sig med den:


Jag hoppas att hon kan sova med tratten i natt!

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj inte roligt för varken Milla eller er. Man tycker ju så otroligt synd om sina små älsklingar när de blir sjuka. Nu håller vi alla tummar för att hon snart ska få slippa den otäcka tratten och att det var en ofarlig knöl. Sov gott nu Milla! Kram zissi

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla Milla:( Hoppas innerligt att analysen säger att det är en ofarlig knöl. Så himla jobbigt när ens älsklingar blir sjuka;( Önskar att ni kan sova inatt båda två och att Milla "vant" sig vid tratten till i morgon. Kram till er båda två/Monne

    SvaraRadera
  3. Men stackars Milla!! Hoppas analysen visar ingenting...
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Stackars lite. Hoppas det inte är något allvarligt. Det är jobbigt med de där stora trattarna, de är i vägen hela tiden.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nej, men stackars Milla för en tratt är inget man vill ha runt huvudet.
    Håller tummarna för att det är inget farligt med knölen.

    Du får ge Milla något extra gott som tröst :=)

    Ha en fin dag både du och Milla.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.